Dutch Heroes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Heroes

Join nu onze server 89.188.8.228:27015
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hiden en campen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

hiden en campen Empty
BerichtOnderwerp: hiden en campen   hiden en campen Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:03 pm

er word veel gecampt bijv: de terror blijft zowat heel de ronde in zijn cell campen en gaat daarna naar wapen kamer etc. in vele andere jail servers die ik heb gespeeld was de regel niet op 1 plek blijven campen anders slay.


ook nog hiden: hiden betekend je moet met zun alle op 1 spray staan en 1 t heeft een gun daarmee schiet hij vanuit de menigte naar de ct's waardoor de ct's niet mogen schieten omdat
ze anders freekillen. ook bij die zoude ze een slay moete krijgen


alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

hiden en campen Empty
BerichtOnderwerp: Re: hiden en campen   hiden en campen Icon_minitimedo jun 30, 2011 7:34 pm

Ninja schreef:
er word veel gecampt bijv: de terror blijft zowat heel de ronde in zijn cell campen en gaat daarna naar wapen kamer etc. in vele andere jail servers die ik heb gespeeld was de regel niet op 1 plek blijven campen anders slay.


ook nog hiden: hiden betekend je moet met zun alle op 1 spray staan en 1 t heeft een gun daarmee schiet hij vanuit de menigte naar de ct's waardoor de ct's niet mogen schieten omdat
ze anders freekillen. ook bij die zoude ze een slay moete krijgen


alvast bedankt

dit proberen we eigenlijk ook te doen maar soms is dit niet altijd evident
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

hiden en campen Empty
BerichtOnderwerp: Re: hiden en campen   hiden en campen Icon_minitimedo jun 30, 2011 7:36 pm

nou over hidden simpel dat mag al niet meer eigenlijk iedergeval niet in groep hidden het kan wel eens voorkomen dat perongeluk achter t gedaan kan worden mag ook niet maar dat kan ooit wel perongeluk gebeuren.

over campen ben ik zelf wel gewoon voorstander van maar niet van hele ronde cell campen , als ik dat doe probeer ik wel zo snel mogelijk nog uit te komen of vluchten anders doe ik vaak toch gewoon mee met spel .

Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

hiden en campen Empty
BerichtOnderwerp: Re: hiden en campen   hiden en campen Icon_minitimedo jun 30, 2011 7:41 pm

REDBULL schreef:
nou over hidden simpel dat mag al niet meer eigenlijk iedergeval niet in groep hidden het kan wel eens voorkomen dat perongeluk achter t gedaan kan worden mag ook niet maar dat kan ooit wel perongeluk gebeuren.

over campen ben ik zelf wel gewoon voorstander van maar niet van hele ronde cell campen , als ik dat doe probeer ik wel zo snel mogelijk nog uit te komen of vluchten anders doe ik vaak toch gewoon mee met spel .


Dit heb ik al vaak gemerkt maar redbull campt volgens hoe het zou moeten als je dit doet LET OP dit kunnen we niet constant aanvaarden dat je dit 2a 3 keer per dag doet oke maar als dit te veel gedaan wort krijg je zowizo ban of slay. Het moet nog altijd een jail server blijven en geen WAR server!!!

grt

EZIO
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





hiden en campen Empty
BerichtOnderwerp: Re: hiden en campen   hiden en campen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hiden en campen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Heroes :: Globale sectie :: Suggesties, Ideeën, Commentaar, Klachten ?-
Ga naar: