Dutch Heroes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Heroes

Join nu onze server 89.188.8.228:27015
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ninja -over !lr

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 11:00 am

ik word een beetje simpel van dat !lr en dan doen ze hotpatato en dan kom ik in de muur stuck te zitten.
je word gwn een beetje uitgelachen en ze doen er niks aan

ik zou graag willen dat je hier een regel voor instelt dat als je hotpatato kiest dat je

.1 : dat zegt dat je het gaat doen + met wie
.2 : je de mense niet in de muur laat stuck zetten dus bijv : op een grotere open plek doet.

alvast bedankt,.


grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 11:46 am

Ninja schreef:
ik word een beetje simpel van dat !lr en dan doen ze hotpatato en dan kom ik in de muur stuck te zitten.
je word gwn een beetje uitgelachen en ze doen er niks aan

ik zou graag willen dat je hier een regel voor instelt dat als je hotpatato kiest dat je

.1 : dat zegt dat je het gaat doen + met wie
.2 : je de mense niet in de muur laat stuck zetten dus bijv : op een grotere open plek doet.

alvast bedankt,.


grtzz

dit is overal zo van hotpatato ik denk dat dit gwn basic is dat je meteen begint maar hoe kom jij nu in een muur vast???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 2:57 pm

nou als iemand !lr doet en hotpatato kiest dan waar hij op aimt daar kom ik terecht dus als hij op de muur aimt of heel dicht bij de muur staat en er op aimt dan word de spele automatisch er naar toe geteleporteert
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 4:09 pm

Ninja schreef:
nou als iemand !lr doet en hotpatato kiest dan waar hij op aimt daar kom ik terecht dus als hij op de muur aimt of heel dicht bij de muur staat en er op aimt dan word de spele automatisch er naar toe geteleporteert

dat is denk ik een soort van bug zeker in css.
Maar dit kan ook perongeluk gebeuren hé???
Of was dit al de zoveelste keer dat hij dit deet ???
Zoja wie was die player ???

Grt Ezio
ps ik zal er een op toezien als er hotpatato wordt gespeeld.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 10:26 pm

ik ben vaak on en wat ik merk gebeurd het alleen perongeluk maar ligt er ook aan waar ze lr mogen doen kijk als je zegt freeze en lr en zit dan dicht bij muur tjaa hij kan niet bewegen of hij is dood dus zou je hem ook kans moeten geven dat die in open ruimte te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimezo jul 03, 2011 10:30 pm

ja ik zou graag willen dat er een regel komt


als er !lr word gedaan en hotpatato word gekozen zeg dat tegen die gene en zorg er voor dat hij op een open ruimte staat en niet in de muur komt want ik heb het dus een paar keer gehad
en dat was echt gwn expres en gingen ze lachen, snapje dus doe er iets aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Crazy Clown
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-07-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimema jul 04, 2011 9:29 am

Ik was die player, het was de eerste keer dat ik Hot Potato deed, ik stond zowat naast ninja.
Het ging perongelijk, maar ninja was al na 3 seconden geleaved, anders had ik mijzelf geslayed.

Ik vind het een goed idee om hier bepaalde regels aan te geven.

Zo heb ik ook nog een punt m.b.t. "Algemene regels" geven.
Mag je algemene regels geven zoals: Omweg en vertragen is dood, of moet je deze elke actie opnieuw vertellen.

Dit moet je zien als de regel: "Wapen is dood" en bijvoorbeeld "Ontsnappen is dood"

bvd,
Crazy Clown.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimema jul 04, 2011 9:39 am

Crazy Clown schreef:
Ik was die player, het was de eerste keer dat ik Hot Potato deed, ik stond zowat naast ninja.
Het ging perongelijk, maar ninja was al na 3 seconden geleaved, anders had ik mijzelf geslayed.

Ik vind het een goed idee om hier bepaalde regels aan te geven.

Zo heb ik ook nog een punt m.b.t. "Algemene regels" geven.
Mag je algemene regels geven zoals: Omweg en vertragen is dood, of moet je deze elke actie opnieuw vertellen.

Dit moet je zien als de regel: "Wapen is dood" en bijvoorbeeld "Ontsnappen is dood"

bvd,
Crazy Clown.

deze regel van omweg vertragen dood zou je in principe moeten kennen maar we herhalen dit altijd omdat er tog personen zijn die misbruik van maken wnr we geen omweg / vertragen zeggen.
dat is dus de reden waarom we dit zeggen.
ps
die hotpatato regel moet je eens bespreken met TWAN dan kan hij die als nog op de server plaatsen.

grt

EZIO
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimema jul 04, 2011 2:07 pm

je moet elke keer herhalen crazy clown heb ik nagevraagd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimedi jul 05, 2011 8:12 am

REDBULL schreef:
je moet elke keer herhalen crazy clown heb ik nagevraagd

dat dacht ik ook want mensen gaan anders deze misbruiken door een soort korte freeday te houden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Crazy Clown
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-07-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimedi jul 05, 2011 9:07 am

REDBULL schreef:
je moet elke keer herhalen crazy clown heb ik nagevraagd

TY..!
Terug naar boven Ga naar beneden
Twan
Server Owner
Server Owner
Twan


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 23-03-11

Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitimewo jul 06, 2011 1:37 pm

Mensen die dit doen Krijgen zowiezo een slay van mij.

CLOSED.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ninja -over !lr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ninja -over !lr   Ninja -over !lr Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ninja -over !lr
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» banned : ninja
» ninja hier!
» leuke mpps _ ninja

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Heroes :: Globale sectie :: Suggesties, Ideeën, Commentaar, Klachten ?-
Ga naar: