Dutch Heroes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Heroes

Join nu onze server 89.188.8.228:27015
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mics in server

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: mics in server   mics in server Icon_minitimezo jul 03, 2011 10:00 pm

de microfoon's in de server werken echt zeer slecht ik weet dat ik het vaak heb gezegt maar tog zou ik graag willen dat jullie er iets aan doen er zijn mensen die er last van hebben zoals

Rxon
Xtranzer
Ninjaaa
Redbull
Shooter
Boterhamworst


albast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimezo jul 03, 2011 10:29 pm

op begin had ik er nog geen last van ( eerste dag van nieuwe mic ) maar vandaag had ik er ook last van zoals bij tim die had een wapen nou ik zei dat die moest droppen en telde van 5 tot 0 nouja ik knal hem neer omdat hij niet dropt en blijkt dat het niet gehoord heeft en niemand niet in de server toen

en zijn al paar keer geweest dat ninjaa ook zei of andere je zegt het niet in de server ( toevallig op teamspeak horen die dat juist dat ik het zeg maar in server komt het niet over)

ik kan neit zeggen dat het aan mijn mic ligt tis een nieuwe en op ts doet die perfect
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimema jul 04, 2011 9:36 am

REDBULL schreef:
op begin had ik er nog geen last van ( eerste dag van nieuwe mic ) maar vandaag had ik er ook last van zoals bij tim die had een wapen nou ik zei dat die moest droppen en telde van 5 tot 0 nouja ik knal hem neer omdat hij niet dropt en blijkt dat het niet gehoord heeft en niemand niet in de server toen

en zijn al paar keer geweest dat ninjaa ook zei of andere je zegt het niet in de server ( toevallig op teamspeak horen die dat juist dat ik het zeg maar in server komt het niet over)

ik kan neit zeggen dat het aan mijn mic ligt tis een nieuwe en op ts doet die perfect

ik had het ook voor en toen was ik maar aan het roepen van dat ze eens moesten luisteren naar mij (dat was bij simon says ) en toen dat het te lang duurde knalde ik ze gewoon af achter af zij redbul ook tegen me dat men mic eens ni werkte dus had ik me verontschuldigd tegen de mede spelers en moest ze een freeday geven voor mijn daden die eigenlijk gewoon aan het mic probleem lagen .
grt

ezio
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimema jul 04, 2011 2:06 pm

ja daarom er moet eens naar settings gekeken worden of waar server is gemaakt eens bellen want dit kan gewoon niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimedi jul 05, 2011 8:10 am

REDBULL schreef:
ja daarom er moet eens naar settings gekeken worden of waar server is gemaakt eens bellen want dit kan gewoon niet


ik heb twan over dit probleem gesproken en we hebben liggen over praten hoe dit kwam uiteindelijk lag het niet aan de server.
je moet gewoon zelf even naar je options gaan en dan naar u mic settings en dan apply dan zou dat probleem moeten opgelost zijn allé zo was da bij mij toch
grt
EZIO
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Crazy Clown
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-07-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimedi jul 05, 2011 9:09 am

Men of War schreef:
REDBULL schreef:
ja daarom er moet eens naar settings gekeken worden of waar server is gemaakt eens bellen want dit kan gewoon niet


ik heb twan over dit probleem gesproken en we hebben liggen over praten hoe dit kwam uiteindelijk lag het niet aan de server.
je moet gewoon zelf even naar je options gaan en dan naar u mic settings en dan apply dan zou dat probleem moeten opgelost zijn allé zo was da bij mij toch
grt
EZIO

In andere servers doet mijn mic wel gewoon, dus het is alleen op jullie jailserver.
Terug naar boven Ga naar beneden
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimedi jul 05, 2011 9:41 am

moet ietrs met servers zijn misschien zelfs iets kleins in de settings ik weet het niet , ik heb het ook nooit meegemaakt dusja
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimedi jul 05, 2011 12:09 pm

REDBULL schreef:
moet ietrs met servers zijn misschien zelfs iets kleins in de settings ik weet het niet , ik heb het ook nooit meegemaakt dusja

Dan zou je het eens grondig moeten doornemen met twan ofz

ik zelf kan er niets aan veranderen

grt

Ezio

ik hoop dat het zo snel mogelijk ge fixt kan worden!

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Twan
Server Owner
Server Owner
Twan


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 23-03-11

mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitimewo jul 06, 2011 1:40 pm

Ik word hier gek van als jullie hier over door blijven wenen,,, Je weet nu zeker 100% dat ik er niks aan kan veraderen en zo kan ik ook wel mensen opnoemen die er geen last van hebben.


CLOSED.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mics in server Empty
BerichtOnderwerp: Re: mics in server   mics in server Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mics in server
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke Map voor de server

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Heroes :: Globale sectie :: Suggesties, Ideeën, Commentaar, Klachten ?-
Ga naar: