Dutch Heroes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Heroes

Join nu onze server 89.188.8.228:27015
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 onodig kicke + Abuse

Ga naar beneden 
+2
Ninja
XtranZer
6 plaatsers
AuteurBericht
XtranZer
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-07-11

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 6:57 pm

Twan

ik wordt gekickt omdat ik chat zeg voor de grap anus correctie dat helemaal tegen niemand bedoeld was en dan gaat goodboy me kicke voor mijn taalgebruik en dan zeg ik er iets over als ik rejoin en dan wordt ik gekickt voor amdmin disrescept
Hij abusde bij die underwater map ging die in spectate en respawnde hij zich zelf

ik hoop dat je er iets mee doet

Xtranzer
Terug naar boven Ga naar beneden
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 6:59 pm

dat klopt ik was er ook bij niet aleen dat het was toen net ook freeday en hij sluit een kamertje af hij zegt dat het niet zo is dus ik ga er over heen en hij kilt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 7:42 pm

Ninja schreef:
dat klopt ik was er ook bij niet aleen dat het was toen net ook freeday en hij sluit een kamertje af hij zegt dat het niet zo is dus ik ga er over heen en hij kilt me.

Ik denk dat er niet altijd meteen moet worden ge kickt als je iets verkeerd zegt men kan er e gewoon ook op wijzen .

grt

ezio
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
VIP.GoodBoy[Dutch]
Admin
Admin
VIP.GoodBoy[Dutch]


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Friesland

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 8:08 pm

Het hele punt zal ik je nu ff vertelle ik word stapel gek van jullie alle 3

Namen:
Xztranzer
Ninja
Blood serious

Jullie bemoeien je met elk klein dingetje waneer er iets gebeurt trekken jullie meteen je smoel open.
Ben niet de eninge die dat vind want redbull vind et ook.
De reden dat ik je kickte was omdat je "anus correctie"zei dat is geen normaal taalgebruik en dat weet je zelf best.
Daarna kom je trug wat ben jij een zielige admin,zielig kindje tja.... dan kick ik je weer. Daarna komen de 3muskatiertjes samen.
Moeten zich meteen met zijn alle wat ben jij een zielig persoontje en blablabla abuser en weet ik et allemaal.
Jullie hangen mij zowat de strot uit en staan bij mij al bijna op de ban list voor schijt irritant zijn overal mee bemoeien word 1x gefreekilled.
Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy Goodboy.
kom es een keer met een demo aanzeten in plaats van meteen helemaal iritant te schreeuwen en alles.
Volgende keer zal maak je maar een demo en stuur je em op want ik heb geen camaras hangen dat ik elke kill meteen zie.
En dan ken je nog zo hard schreeuwen en mij vol spamme maar geen bewijs = geen slay.
Waar ik me ook aan erger is dat gescheld van jullie altijd.

Groetjes GoodBoy.

_________________
VIP GoodBoy [DUTCH]

[x] ADMIN
[x] VIP
[x] USER


Laatst aangepast door VIP.GoodBoy[Dutch] op zo jul 17, 2011 7:46 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ninja
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-06-11

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 8:12 pm

wat 1 keer gefreekild hou tog op man
ik kan er zo 5 opnoeme die freekilde/glascampte en de regels nie kende ! confused
Terug naar boven Ga naar beneden
VIP.GoodBoy[Dutch]
Admin
Admin
VIP.GoodBoy[Dutch]


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Friesland

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 8:15 pm

Ninja schreef:
wat 1 keer gefreekild hou tog op man
ik kan er zo 5 opnoeme die freekilde/glascampte en de regels nie kende ! confused

Ik zou zeggen maak er een demo van en stuur em op.

_________________
VIP GoodBoy [DUTCH]

[x] ADMIN
[x] VIP
[x] USER


Laatst aangepast door VIP.GoodBoy[Dutch] op zo jul 17, 2011 7:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
REDBULL
Hulp Server Admin
Hulp Server Admin



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 10-06-11

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimeza jul 16, 2011 8:34 pm

gister zaten ninja en blood serious ook met die gekke namen wat nergens op slaat , overigens ook vanmorgen verteld aan goodboy

die namen tolleren we niet klaar dat heb ik gister al heel duidelijk gezegd ik ga daar niet in discussie ik ga toch ook niks geks in me naam zetten komop zeg
vaak waarschuw ik maar soms kick ik direct en dat vind ik net zo goed waarschuwing ga je dan door heb je paar uur ban dus die kick is opzich gewoon waarschuwing bedoel ik niks slechts mee

jullie gedragen je ook vaak als een stel kleuters ik waarschuw jullie echt vaak hoor , dat gemier doe je maar op teamspeak maar niet op de server klaar

ook heb ik gezegd met ziektes schelden wat dan ook ik wil het woord niet zien simpel
als iemand het doet geef ik waarschuwing en dan kick/ban ligt op de manier waarop maar als iemand het zegt en ik leef en jullie zijn dood zie ik het niet ik kan namelijk niet van dode mensen zien tenzij vips/admins ligt aan of ze tag voor naam hebben

tis simpel gemier moet over zijn we zullen op een moment echt ingrijpen met bans van paar dagen of we daar blij mee moeten zijn nee

en het abuse van goodboy vind ik reuze mee vallen maar goed dat is mijn mening
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimezo jul 17, 2011 11:56 am

REDBULL schreef:
gister zaten ninja en blood serious ook met die gekke namen wat nergens op slaat , overigens ook vanmorgen verteld aan goodboy

die namen tolleren we niet klaar dat heb ik gister al heel duidelijk gezegd ik ga daar niet in discussie ik ga toch ook niks geks in me naam zetten komop zeg
vaak waarschuw ik maar soms kick ik direct en dat vind ik net zo goed waarschuwing ga je dan door heb je paar uur ban dus die kick is opzich gewoon waarschuwing bedoel ik niks slechts mee

jullie gedragen je ook vaak als een stel kleuters ik waarschuw jullie echt vaak hoor , dat gemier doe je maar op teamspeak maar niet op de server klaar

ook heb ik gezegd met ziektes schelden wat dan ook ik wil het woord niet zien simpel
als iemand het doet geef ik waarschuwing en dan kick/ban ligt op de manier waarop maar als iemand het zegt en ik leef en jullie zijn dood zie ik het niet ik kan namelijk niet van dode mensen zien tenzij vips/admins ligt aan of ze tag voor naam hebben

tis simpel gemier moet over zijn we zullen op een moment echt ingrijpen met bans van paar dagen of we daar blij mee moeten zijn nee

en het abuse van goodboy vind ik reuze mee vallen maar goed dat is mijn mening


als ik dit allen hoor hebben ze niet heel het verhaal vertelt in begin .
ja als jullie zo schelden dan kan ik hem geen ongelijk geven .
het is verdient

grt

ezio
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
Thunder
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 09-07-11

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimezo jul 17, 2011 1:11 pm

ey goodboy, je typt dat jij en redbull er gek van worden.

Nou add daar Thunder Chicken maar aan toe,, want word echt helemaal lirisch van die luitjes,
alleen maar schelden en tieren, en als ze een KEERTJE worden gefreekilled helemaal zeuren en huilen en doen.
en als je er een keertje tegeningaat omdat het niet zo is volgens jou worden ze boos en is alles onrechtvaardig.
Als ze dat trouwens bij mij doen hebben ze DIRECT een mute te pakken totdat ik denk dat de mute genoeg is.
En daarna nog een keer boos worden op de mute is gewoon kick.

Dus hierbij genoeg gewaarschuwd die 3 musketiers
Terug naar boven Ga naar beneden
VIP.GoodBoy[Dutch]
Admin
Admin
VIP.GoodBoy[Dutch]


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 11-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Friesland

onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitimezo jul 17, 2011 7:44 pm

Thunder schreef:
ey goodboy, je typt dat jij en redbull er gek van worden.

Nou add daar Thunder Chicken maar aan toe,, want word echt helemaal lirisch van die luitjes,
alleen maar schelden en tieren, en als ze een KEERTJE worden gefreekilled helemaal zeuren en huilen en doen.
en als je er een keertje tegeningaat omdat het niet zo is volgens jou worden ze boos en is alles onrechtvaardig.
Als ze dat trouwens bij mij doen hebben ze DIRECT een mute te pakken totdat ik denk dat de mute genoeg is.
En daarna nog een keer boos worden op de mute is gewoon kick.

Dus hierbij genoeg gewaarschuwd die 3 musketiers

IS GOED XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





onodig kicke                +          Abuse Empty
BerichtOnderwerp: Re: onodig kicke + Abuse   onodig kicke                +          Abuse Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onodig kicke + Abuse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Heroes :: Server sectie :: Report een Hacker/Freekiller/Abuser-
Ga naar: